Producatori Masini
- ABARTH
- ALFA ROMEO
- ALPINA
- AUDI
- BMW
- CADILLAC
- CHEVROLET
- CHRYSLER
- CITROEN
- DACIA
- DAEWOO
- DODGE
- FIAT
- FORD
- GWM
- HINO
- HOLDEN
- HONDA
- HYUNDAI
- INFINITI
- ISUZU
- IVECO
- JAGUAR
- JEEP
- KIA
- KTM
- LANCIA
- LAND ROVER
- LEXUS
- MAHINDRA
- MARUTI
- MAZDA
- MERCEDES
- MG
- MINI
- MITSUBISHI
- NISSAN
- OPEL
- PEUGEOT
- PORSCHE
- RENAULT
- ROVER
- SAAB
- SEAT
- SKODA
- SMART
- SSANGYONG
- SUBARU
- SUZUKI
- TATA
- TOYOTA
- VOLVO
- VW
Chiptuning sau RaceChip
Sunt 2 posibilitati de a creste performantele vehiculului dumneavostra…
1. RaceChip: Race-Box Inteligent
Modul nostru de RaceChip, adesea numit si Power Tuning, Tuningkit sau Power Box, este de asemenea un dispozitiv electronic suplimentar (dispozitiv de control suplimentar), pe care il puteti instala si dezinstala de cate ori doriti.
Este un principiu simplu: motoarele vehiculelor moderne sunt controlate si monitorizate de catre un computer. Acest computer (modul de management al motorului) este conectat la motor prin intermediul unui cablaj. RaceChip este conectat direct la motor cat si modulul de management al motorului.
RaceChip schimpa in timp real sistemul de gestionare al motorului in functie de modul de functionare (datele caracteristice sunt optimizate de 25.000 ori pe secunda)In acest mod , o crestere considerabila putere poate fi atinsa.
Cu acelasi comportamnet de conducere, durata de viata a motorului cat si altor componente raman aceleasi ca si la un motor care functioneaza fara RaceChip.
Avantajele sunt evidente:
• Cresterea în timp real de performanta cu adaptarea continua a domeniilor caracteristice (de pâna la 25.000 de ori pe secunda)
• Usor de instalat si dezinstalat de orice persoana
• Nu este necesar sa se efectueze modificari de software sau mecanice pe vehicul, RaceChip se monteaza foarte usor.
• Dupa inlaturarea RaceChip-ului sistemul de management al motorului revine la parametrii din fabrica
• În mod normal, chiptuning-ul nostru RaceChip nu poate fi dovedita dupa îndepartarea lui de pe masina, certificatul de garantie al producatorului vehiculului este mentinut in continuare
• Programul de diagnosticare intern al motorului functioneaza in continuare deci nu exista, prin urmare, nici un risc de suprasolicitare a motorului
• Puteti mari sau micsora performanta RaceChip-ului cand doriti dumneavoastra. Puteti alege între “performanta maxima”, "tuning economice " sau un “amestec rezonabil” sau ambele.
• Având în vedere modul de operare digital puteti folosi RaceChip-ul dvs. pe aproape toate celelalte vehicule cu injectie common-rail. Tot ce ai nevoie este un cablaj suplimentar. Desigur, noi oferim aceste la un pret corect
Aproape nici un dezavantaj
În cazul în care autovehiculul este dotat cu un limitator de viteza maxima (V-Max), acest lucru nu vor fi sters.
Va recomandam:
Daca va place sa simtiti o placere maxima la volan, la un pret mic si sunteti in cautarea unui performante rezonabile si fara sa stati cu grija la durata de viata a motorului dumneavoastra, RaceChip chip-tuning este produsul ideal pentru dumneavoastra.
In baza noastra de date puteti gasi cu usurinta daca pe masina dumneavoastra se poate monata un RaceChip.
2. Chiptuning prin interventie în software-ul original al producatorului vehiculului
Cu un OBD-tuning, software-ul original este citit de la dispozitivul de control motor al vehiculului prin intermediul interfetei de diagnosticare. Apoi, schimbat prin intermediul unor programe informatice adecvate si, din nou scris în dispozitivul de control al motorului. În cazul altor metode, de asemenea, frecvent intalnite, dispozitivul de control motorului – (în multe cazuri nu este cunoscut de catre client) – este desfacut pentru lipirea unui procesor nou (Hardware), prin inlocuirea celui original .
Avantajele sunt urmatoarele:
• Este posibil sa se elimine V-Max (limitarea vitezei maxime)
• În anumite circumstante de performanta poate fi crescuta puterea mai mult decât cu un Powerbox
Dezavantaje sunt urmatoarele:
• Clientul nu poate modifica tuning-ul, în caz de schimbare trebuie sa mergeti la un specialist.
• In cele mai multe cazuri cu software-ul de tuning, vehiculul nu mai poate fi diagnosticat.Atunci cand mecanicul conecteaza aparatul de diagnoza la masina, primeste un mesaj de eroare.
• Daca specialistul în tuning nu stie exact care date de performanta sunt schimbate în software-ul de management al motorului, va exista riscul unei defectiuni la motor. Unele resoftari elimina toate limitele impuse de fabricant si este posibil ca programul de urgenta , impotriva suprasolicitarii motorului sa nu functioneze
• Prin resoftarea ECU-lui se poate vedea oricand intr-o unitate service conectand testerul de diagnoza la motor ca masina are un alt soft, decat cel din fabrica. Dezavantajul este ca, daca masina este in garantie se pierde garantia autovehiculului
• Cand vindeti masina softul ramane in ECU si nu poate fi montat alta masina.